sandraalgotsson

bara sandra,

nya träningsformer och nya utmaningar!

Kategori: Allmänt

Nu har min älskling åkte hem. Inte alls kul önska han kunde vara här jämt! Men snart så, snart flyttar vi ihop!

Han åkte hem vid fyra och jag åkte och tränade. Körde ett stenhårt bodypump pass! Så gött! Har hittat tillbaka lite till bodypump! Känns jättekul. Men jag kände att jag hade kraft och energi kvar. Så jag hängde med på passet efteråt också som var bodycompat! Så roligt det var men det var väldigt väldigt jobbigt! Har inte kört det på säkert ett år så jag hoppas på en massa träningsvärk imorgon! Ska försöka träna det lite oftare! Inte köra lika mycket spinning. Blir för enformigt för mig och det ger mer resultat om man kombinerar sin träning med olika pass!
Nu sitter jag med en kopp kaffe med syrran. Blir inte så mycket mer från mig ikväll. Ska bara mys med familjen. Äta lite frukt och gå och lägg mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: