sandraalgotsson

bara sandra,

Some alone time.

Kategori: Allmänt

Godförmiddag!

Sitter i min säng just nu, nerdragen persiennen nerdragen och har några tända ljus. Sitter och myser för mig själv! Har precis gjort mig en kopp te med lite honung och har ätit upp min clementin. Är så lycklig över att de äntligen finns att köpa igen! Älskar citrusfrukter!

Just nu har jag vad jag brukar kalla egentid. Något som jag har kommit på är väldigt viktigt för mig.
Stänga runt omkring mig och bara fokusera på mig för en stund. Reflektera över saker om det behövs, tänka över något som behövs lösas eller bara läs en god bok eller kolla på en härlig film. Ja helt enkelt göra vad som helst i stortsätt. Gärna lite yoga ibland för att få mer ork och energi!

Egentid är jättevitkigt för att jag ska orka med allt annat som händer runt omkring mig och mina kära! För ibland måste man komma ikapp sig själv.


Tillåt dig njuta en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: