sandraalgotsson

bara sandra,

Stronger than yesterday!

Kategori: Allmänt

Gud vad jag mår! Måste verkligen börja att säga det !
Har faktiskt ett fantastiskt liv! Mår bra med mig själv, har en underbar familj, världens bästa pojkvän och helt underbara vänner! Jag mår bra både psykist och fysiskt! Har en stark kropp som orkar och ett starkt psyke!
En fantastisk känsla har jag i min kropp just nu! Ljuvligt!

Så nu har jag fått skrika ut lite lycka!

Slutade jobbet halv nio idag. Åkte hem och gjorde en god frukost, kaffe, äggmacka och kesella med nötter och bär! Mumsigt i min mage! Har nu duschat och ska snart bege mig ännu en gång till Kinna och skrädderiet! Ja jag är stammis där! Idag ska jag träffa Maria! Så kul ska det bli! Blir inte så ofta det händer tyvärr.. så ska njuta till max idag!

Ikväll blir det träning självklart! är supertaggad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: