sandraalgotsson

bara sandra,

today I don´t feel like doing anything..

Kategori: Allmänt

Har varit lite dåligt bloggande de senaste dagarna. Har inte haft någon lust att skriva. Men får ta tag i mig själv och skriva lite idag tänkte jag.

Blev en härlig lunch med min carolina igår! Satt och pratade om allt möjligt. Kollade lite i affärer och jag fick en sminkväska och lite nytt smink med mig hem! Super sminkväska med många fack så att inte allt bara kladdar ihop sig!

Tränade bodypump igår morse med mamma, var riktigt segt! Men skönt på samma gång. Är inte van att träna så mycket bodypump på kort tid. Men känner mig starkare än på länge. Kvällen blev ett spinning pass. Som jag fick tvinga mig igenom. Hade inte alls någon feeling och var trött i kroppen. Men så är det med träning ibland. Som det är med precis allting så går det upp och det går ner.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Suttit och fikat med mamma och hennes vänina Marita :) Mysigt. Känner mig trött idag. I både kropp och själ. Sitter och funderar över om jag ska åka och träna ikväll eller inte.

Idag är en sån där dag som man måste ha ibland. Lite halvtråkig och halvseg... Men så är det :) Man måste ha tråkigt för att kunna ha roligt också!

Kommentarer

  • Wictoria säger:

    Vila tjejen! Lyssna på kroppen och vila med gott samvete, ta en lugn promenad, mys med tända ljus, en bok, varm choklad? Ta hand om dig, det är viktigast!!

    2011-09-28 | 18:23:27
    Bloggadress: http://wicans.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Åh vad söt du är :) ja jag får göra det resten av kvällen. Hoppas att spinning passet gick bra för dig! och att huvudvärken gick över!

    2011-09-28 | 20:08:38

Kommentera inlägget här: