sandraalgotsson

bara sandra,

Torsdag

Kategori: Allmänt

Dryga timmen kvar tills jag ska börja jobba. Börjar tre idag och slutar halv nio imorgon bittig. Känns helt okej att åka och jobba. Är nämligen ledig i en vecka sen efter jag gjort detta passet! Riktigt gött ska det bli!

Idag har jag inte gjort så värst mycket. Åkte till gymmet imorse och körde Cx work! Gick riktigt bra trots all träningsvärk jag har. Det enda som var riktigt jobbigt var sista låten då man kör slut på rumpan! Körde lite crosstraining efteråt medans jag väntade på att solariumet skulle bli ledig. Solade en stund innan jag åkte hem och gjorde hälsoscones! Riktigt goda blev dom! Har röjt lite smått på rummet och badat och ätit god lunch bestode av lax, skaldjur och massa sallad som mamma hade gjort iordning! Var riktigt gott!

har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Ganska händelselös dag idag för min del. Hoppas ni har en superdag i det härlig höstvädret!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad jobbar du med?

    2011-09-22 | 21:46:57
  • sandra säger:

    Jag jobbar som personlig assistent! :)Vem frågar?

    2011-09-23 | 11:59:56

Kommentera inlägget här: