sandraalgotsson

bara sandra,

Underbara helg!

Kategori: Allmänt

Har haft en härlig helg!
Fredagen vaknade jag upp på jobbet. Hemma vid halv nio, gjorde iordning mig och jag och mamma åkte och storhandlade på MM. Hem och last in varorna sen vidare till Kinna. Köpte födelsedagspresent till syrran som fyller 18 år den 13 september! Köpte också välkommen hem present till Emma som kom hem från Norge i förra veckan! Skönt att ha en av våra norskor tillbaka!:)
Åkte sedan till mammas kompis Jessica på en fika! Mycket mysigt! Jessica har en dotter på 11 månader! Helt underbar! Var nära på att ta med henne hem! Hon spillde ut mitt kaffe över mig, hon är nog den enda som kan göra det utan att jag blir arg! Ett riktigt charmtroll ! Snabbt hem för att byta om till träningskläder. CX works och bodybalance stod på schemat! Så härligt! Bodybalancen var väl behövd kan jag säga! Inte gjort det på två månader så var väldigt stel men hade en sån skön känsla i kroppen hela kvällen sen. Ett sånt härligt lugn!
hem och snabbt göra iordning mig! Tanka och sedan hämta Carolina och sedan styra vidare mot Fritsla och Emma! Hade jättemysigt där. Många goa tjejer var där. Pratade om allt, pratade hela tiden och pratade i mun på varandra! Men så mysigt! Åkte hem runt tio för att hämta min älskling vid bussen! många pussar på honom och en sen mys kväll!

Lördagen började jag med morgonspinning för Maria tillsammans med Wictoria! Jättehärligt att börja dagen så! Hem och duscha. sen väcka min älskling! mer pussar på honom! Mamma och resten av familjen åkte till Ikea så vi var själva! Behövs verkligen ibland. Vi båda börjar bli väldigt otåliga och vill flytta ihop så snart som möjligt!
Kollade lite Fridrott jag fick ett getingstick:(:(
Vi bestämmde oss för att ta en promenad i det vackra vädret! Så mysig höstpromenad!
God mat med familjen sen hyrde vi kanske en av de sämsta filmerna vi har sett någonsin.. en belgisk skräckfilm som ingen av oss förstod!

Söndagen jobbade jag hela dagen och nu är det måndag.
Som jag skrev fick jag ett getingstick i lördags det har svullnat jättemycket, hela min underarm är röd och det gör ont och kliar! Så ska till Läkaren om en timme ungefär och kolla upp detta , inte roligt alls :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: