sandraalgotsson

bara sandra,

a golden star

Kategori: Allmänt

Ojojoj vilken mör kropp jag har just nu!
Efter två supertuffa träningspass! Bodypump och spinning! Är egentligen inte ulltimat att köra dessa två pass i en följd eftersom det är två så tunga pass. Men ibland får man faktiskt göra det!

Tanken var att jag bara skulle kört spinning idag men mamma ville så gärna att jag hängde på bodypumpen också! Så vad gör inte en snäll dotter för sin kära mamma?

Men fy vad det var tungt! Mina ben var mör redan från gårdagens träning och värre blev det efter bodypumpen.. men ingen vila här inte, mer eller mindre direkt på cyklen och börja tarmpa. Efter uppvärmningen ungefär en kvart in på passet som höll på i en timme var jag helt slut. Ungefär så slut som jag brukar var i slutet.. Men de man inte har i huvudet får man ha i bena som man brukar säga! Så jag trampade och trampade. Vred på motstånd, kämpade så jag själv blev förvånad över hur mycket jag faktiskt orkar! Spinning instruktören Maria blev till och med imponerad och utnämde mig till dagens stjärna! Blev ännu mer peppad av dess ord! Men sista låten då trodde jag nog att jag både skulle kräkas och svimma av på samma gång.
Jag såg ut som jag hörde hemma på spökhotellet gasten på liseberg efteråt, smink i hela ansiktet...

Men nu är jag så nöjd över mig själv! Att min kropp är så stark! Blev faktiskt impad av mig själv idag! Klapp på min axel!

Ps! Mamma gjorde ett riktigt bra jobb! Av mig får hon en liten stjärna! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: