sandraalgotsson

bara sandra,

YOGA.

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen fått upp ögonen för yoga! Det är helt fantastiskt!
Har börjat köra poweryoga hemma, minst 2-3 gånger i veckan och jag mår så mycket bättre allra redan. Både fysiskt och psykist! Känner mig mer mentalt stark än på mycket länge! Jag tror verkligen att med hjälp av andningen kan man komma längre och få ut mer av sin träning!
Det mentala är lika viktigt som det fysiska men det glömmer man gärna bort. Jag strävar både efter en stark kropp som jag trivs med och ett starkt psyke. De går hand i hand.

Nu på höstkanten passar det utmärkt att utöva yoga. Släck ner tänd lite levande ljus, lägg ut din matta och sätt in cd skiva med din yogaguide och unna dig en timme av ren njutning!

Jag brukar inte utöva så mycket träning hemma mer än att jag går och springer men nu kan jag plussa till yoga på min lista. För detta ska bli en vanna!

 

dags för just lite poweryoga innan det är dags för sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: