sandraalgotsson

bara sandra,

Äntligen är jag frisk!

Kategori: Allmänt

Nu känner jag mig äntligen friskare än på många dagar! :) Känns skönt att jag äntligen börjar känna mig som mig själv igen! Är fortfarande lite trött men imorgon ska jag ta en lång morgonpromenad för att komma tillbaka! Sen blir det lite shopping, presenter ska inhandlas! Sen på kvällen blir det förhoppningsvis träning också! Som jag längtar! Är verkligen ett beroende men ett sunt beroende! Nu kan jag äntligen börja fokusera på mitt mål igen, har ju inte direkt vart mitt prio ett dessa dagar, utan det har varit att bli frisk! Vilket jag känner att jag är nu! Så skönt!

Nu jäklar ska det tränas och jag ska komma närmare mitt mål!

Kommentarer

  • syster säger:

    jag vill med bli helt frisk så jag kan visa hur man egentligen tränar! ;)

    2012-04-26 | 16:48:58
  • Sandra säger:

    Haha ska vi allt bli två om du ;)

    2012-04-26 | 17:18:01

Kommentera inlägget här: