sandraalgotsson

bara sandra,

Blogga från mobilen ??

Kategori: Allmänt

Åh vad irriterad jag blir på mig själv! Har bloggar från mobilen några gånger och folk har inte kunnat kommenterat inläggen. Så nu att det finns en funktion som man ska trycka in om man vill att folk ska kunna kommentera inlägget! Har helt missat! Daniel skrev nu att det inte gick att kommentera inlägget jag skrev senast, nu förstår jag varför! Eller hoppas iallafall! Får se om det funkar nu. Jag håller tummarna!

Längtar tills imorgon! Då blir det dubbelpass på gymmet. Bodypump
Och spinning är tanken just nu. Kanske byter ut bodypumpen mot gymmet. Har inte riktigt bestämt mig än vilket jag ska göra. Får se imorgon helt enkelt! Tanken är att jag också ska åka upp till sjön och springa lite. Får se hur långt min energi räcker! Är iallafall extremt taggad på att träna nu! Och mina nya kostvanor fungerar! Wooohooo! Det går super bra just nu! Härligt när livet
Känns enkelt!

Njut av livet vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: