sandraalgotsson

bara sandra,

Det där med framtiden..

Kategori: Allmänt

Sitter just nu för tillfället på tåget hem från Uddevalla. Lite små drygt. Har åkt en timme ungefär, har cirkus två timmar kvar. Så passar på att slänga in ett litet i inlägg för att få tiden att gå lite!

Har vart hos min älskling några dagar nu. Han är fantastisk! Älskar honom bara mer och mer för varje dag! Så härlig känsla det är att veta att vi snart kommer bo tillsammans! Det är riktigt coolt! Vi ska få starta ett eget liv tillsammans ! Vet att det kommer bli helt fantastiskt! Längtar! Är inte så långt kvar nu tills vi bor ihop! Satt igår i flera timmar och kollade utbildningar! Ska skicka in mina val nu idag eller imorgon, så får vi hoppas på det bästa! Annars har jag en plan med. Det kommer ordna sig på ett sätt eller ett annat! Huvudsaken är att vi får vara tillsammans! Det är så jag känner! Jag är ung och har hela livet framför mig! Så jag behöver inte bestämma mig helt än! Men skönt ska det bli att skicka in ansökningen. Så får vi helt enkelt ta det därifrån!

Jag är en människa som helst vill ha koll på allt och gillar inte att inte veta! Men måste erkänna att detta är ganska spännande! Är förväntansfull på vad framtiden har att erbjuda!

Så nu tror jag börjar runda av detta inlägget, svårt att skriva från en mobil!
Hemma vid halv fem och då väntas det träning! Spinning och bodybalance! Så himla härligt ska det bli! Längtar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: