sandraalgotsson

bara sandra,

en dag i vilans tecken.

Kategori: Allmänt

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag snart ska sova.

Min dag började på gymmet, sprang en kvart innan det var dags för cx worx, kände mig dock illamående under större delen av passet.. konstigt! Inge vidare kul känsla precis.
Kan bero på att jag tränade hårt igår kväll, spinning och bodybalance för Maria! Vilken ljuvlig bodybalance det var, var dock första gången jag körde denna korografin så hängde inte 100% men tyckte den var vacker!

Åkte iallafall hem efter cx:n, åt lite filmjölk med kanel och la mig och vilade. Så ska ärligt säga att mycket mer än så har jag inte gjort idag, åkte och handlade lite snabbt åt mamma. Men annars har jag bara varit hemma och slappat. Konstigt när man blir så där matt... Hoppas det bara är trötthet, har sovit dåligt det senaste nätterna. Gälller då att lyssna på kroppen och låta den vila. Vilket jag gjorde idag!

Imorgon är jag nog fit for fight igen! :)
Då väntas det en joggingtur till gymmet följt av bodypump med mamma! Lunch med Tessan och sedan vidare mot jobbet! hej härlig torsdag!

godnatt mina fina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: