sandraalgotsson

bara sandra,

En super helg!

Kategori: Allmänt

Hej alla fina vänner där ute!
Känner att det är dags att uppdatera er lite! Har haft en super helg i Varberg med mina härlig tjejer! Firade Sara i lördags som har fyllt 21 år! Vi börjar bli gamla nu tjejer. Var först hemma hos henne i Öxabäck, åt jättegod mat, drack vin och myste! Åkte sedan vidare mot Varberg och Oscars. Var riktigt lyckat faktiskt! Mina tjejer är bara så bra! Dansade och drack goda drinkar! Åkte sedan taxi till Carros stuga tillsammans med Carro, Sara och Emma! Somnade ganska fort!
Söndagen blev en riktigt slappdag, pizza på calpino, glass på tre toppar, hyr film och godis! Fy fan vilken flöt dag! Usch och fy! Tur att det inte händer ofta!! Men vill iallafall tacka mina underbara tjejor för en toppen helg!

Kom hem klockan tolv idag, tog mig en promenad på 40 minuter! Var så behövligt! Nu finns det inga undantag längre! Nu ska formen toppas!
Nu är jag på jobbet och ska jobba till onsdag morgon! Sen bär det av till Göteborg med mamma och syster! Carolina och Sara ska göras oss fina i håret :)! Efter det åker jag till Uddevalla och min älskling! Härligt!

Hoppas ni får en toppen valborg! :) själv blir det lugnt och skönt för min del!

Kärlek till er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: