sandraalgotsson

bara sandra,

ett blandat inlägg!

Kategori: Allmänt

Är så glad! Fick träffa min älskade mormor idag! Hon ligger på lasarettet! Och vad jag förstod på både henne och mamma och Glenn så är hon mycket piggare nu än vad hon har vart efter operationen! Går åt rätt håll. Så himla skönt! Är så jobbigt att ha någon när och kär som är sjuk! Ber för dig Mormor!
Sprang i en halvtimme imorse faktiskt! Intervaller och lite stationer med utfall bland annat! Roligt med lite nya träningsformer tycker jag. Jag och mamma åkte sedan till mormor där vi spenderade resten av dagen. :) Mysigt!
Åkte hem vid kvart i sex och till gymmet. Spinning stod på schemat. 60 minuter! Var inte jättetaggad när vi kom dit men Maria fick mig verkligen att tagga till idag och jag gjorde ett riktigt bra spinningpass! Känner mig mör och go i kroppen nu!
Kvällen spenderdes hemma med familjen, äntligen är alla hemma igen, nästan alltid någon som är borta! Men nu så var vi samlade. Katten njöt kan jag säga! Roligt det där med djur, man märker dirket om något inte är som det ska vara eller om han mår lite extra gott! Kul att känna att han saknat än lika mycket som jag saknat honom! :) 

Jag och syrran kollade lite på det där programet extrema samlare! FYFAN säger jag bara, vad äckligt! Vet att det klassas som en sjukdom men herregud! Fy vilka vidriga människor! En kvinna som hade det så smutsigt så att sopptippen hade varit ett renare hem! Kattskit över allt!! På spisen där hon lagade mat. När det skulle försöka få ut alla hennes 20! katter hittade dom minst fem döda katter i huset! Det är ju förfan helt sjutk!!!! djurplågeri! sånna människor ska verkligen inte ha djur! fy så äckligt!! 

Blev bara tvungen att avregara mig lite. Kunde inte ens kolla klart på programet, usch fy bläää! 
Vad tycker ni om detta, ni som sett programet?!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det var väl tur att jag inte såg det och framför allt Carro som älskar katter. Hahah

    2012-04-05 | 08:02:08
  • sandra säger:

    Ja sara! usch det var inte alls kul! fyfyfyf!

    2012-04-05 | 13:02:27

Kommentera inlägget här: