sandraalgotsson

bara sandra,

fortfarande inte helt frisk...

Kategori: Allmänt

Hej alla vackra människor! :)
Börjar åtminstonde känna mig lite bättre idag, ligger fortfarande mesta dels. Magen kråglar fortfarande för mig och jag har ingen direkt matlust. Så har inte fått i mig någon vidare mat på över två dygn nu. Så är jäkligt låg och trött. Men börjar bli så rastlös av att bara ligga och vila.. Är ingen roligt alls. Att vara sjuk suger verkligen. Nu vill jag bli frisk! Frisk som en nötkärna!
Men lika bra att vänta tills jag blivit helt frisk innan jag kan återgå till min normala vardag. Vill ha tillbaka min matlust nu! Har träningsabstines som bara den kan jag säga. Var verkligen inte såhär jag hade tänkt mig spendera mina lediga dagar.. Men men vissa saker kan man helt enkelt inte styra! 

Hoppas iallafall jag är frisk tills imorgon då väntas jobb isåfall. Sen i helgen ska vi tjejer fira Sara! Åh ska bli så roligt. Hoppas innerligt att jag blir frisk nu! Och då hoppas jag att jag kan få träna lite också! Ja jag vet jag är lite sjuk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: