sandraalgotsson

bara sandra,

ledig söndag

Kategori: Allmänt

Nej nu mina fina vänner får ni allt börja att ge mig lite kommentarer här på bloggen! Vill ju veta vad ni tycker om det jag skriver! :) Ställ gärna frågor om ni har några! Alltid kul med lite feedback !

Nog om detta. Är hemma nu, ligger och slöar lite. Är hemkommen från jobbet och handling med mor och Far. Så skönt att min jobb helg är över nu! Alltid lika skön känsla när man är klar. Och vetskapen om att jag är ledig tills på torsdag gör allt ännu lite bättre! 
Dagens schema ser ut som följer:
slappa en stund framför tv, träna spinning + bodypump eller gymmet! :) Himla härligt! Behöver verkligen det nu efter denna helgen. Alltid skönt att få ladda om batterierna med hjälp av träning! Finns så många fördelar med träning, inte bara en stark och snygg kropp som många kanske tror!

Vi ska också grilla för första gången här hemma! Har inte ätit grillat i år så ska njuta till max! Blir kyckling med som är typ det godaste att grilla! Mums! 
Ikväll så kanske jag ska träffa mina fina tjejer Maria och Carolina med! Får se men jag hoppas! 



Happiness!

Kommentarer

  • daniel säger:

    Jag vill också ha grillat.....



    Fortsätt så hjärtat!

    Tror på dig.



    <3

    2012-04-22 | 20:26:01

Kommentera inlägget här: