sandraalgotsson

bara sandra,

ljuvlig söndag

Kategori: Allmänt

Sådär ja, då var högskoleprovet gjort. Igår satt jag och skrev från halv nio till halv fem på eftermiddagen. Var faktiskt svårare än jag trott. Men inte så mycket man kan göra åt det. Gjorde mitt bästa, mer kan jag inte begära av mig själv! Skönt att ha fått det gjort iallafall. Ska söka in så får vi se hur långt det håller. Dietist är ju mitt första val, vilket många andra i Sverige verkar vilja läsa också.. Men får hoppas. Annars har jag lite andra alrernativ eller om jag helt enkelt väntar till nästa år. Ja jag får se helt enkelt! :)
Idag har första delen av dagen gått i lugnetstecken kan jag säga! Sov till halv tio tror jag. Blev sent igår. Låg och kollade vampire diaries.. Började faktiskt kolla på det igår och är redan lite fast. Haha jaja det gör ju iallafall att tiden går. Får se hur länge jag orkar kolla på detta. Har iallafall tillbringat större delen av dagen i sängen med Freja och film. Tog mig iallafall ut med Freja en halvtimme i blåsten, fy fasen vad kallt det var. Kan inte dirket säga att jag njöt av den promenaden, tror jag såg ganska rolig ut, har nog aldrig powerwalkat så snabbt! Och kepsen flög av mitt huvudet hela tiden. 
Hem och lagade lax och grönsaker i ungen! Hur gott som helst! Svirrade om till träningskläder och åkte till gymmet, bodypump och spinning på schemat! Kände mig stark idag så la på på bröst, rygg och axlar! Gick grymt! Är dock inte riktigt vän med tricepslåten då jag får kramp i händerna. Men men det kommer nog :) Spinningen gick också grymt roligt var det idag! Fick en sån härligkänsla, sjöng med i låtarna och bara kände in musiken! Ljuvligt! Grym träningsdag helt enkelt! Passade på och sola efter träningen. 

Nu sitter jag i soffan mätt och belåten! Massa bär och frukt med kesella och äggmacka blev det till kvällsmat idag! Mumsigt!!:)
Måste avsluta med att jag är så glad att min Tessan har kommit hem från Norge!! :D  Välkommen hem hjärtat ! 

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Åå du är bara för gooo du! Snart ses vi <3

    2012-04-01 | 22:47:20
  • Sofia säger:

    Det är farligt att börja kolla på Vampire Diaries kan jag lova. du blir fast, haha! :)

    2012-04-03 | 14:21:01
    Bloggadress: http://sofiaajohaansson.blogg.se/
  • sandra säger:

    Du är bäst tess ! :D



    Ja det är riktigt bra! får nog bli ett avsnitt ikväll sofia!

    2012-04-04 | 10:28:55
  • sandra säger:

    Du är bäst tess ! :D



    Ja det är riktigt bra! får nog bli ett avsnitt ikväll sofia!

    2012-04-04 | 10:29:10
  • sandra säger:

    du är bäst tess! <3



    Ja det är riktigt bra! Blir nog ett avsnitt ikväll Sofia! :)

    2012-04-04 | 10:30:16

Kommentera inlägget här: