sandraalgotsson

bara sandra,

magsjuka....

Kategori: Allmänt

Jaha då har man legat i sängen i över ett dygn nu. Helt jävla utslagen är jag. Trolgitvis har jag åkt på magsjuka.. så himla roligt klart. Ont i magen som bara den. Har inte ätit något ordentligt sen igår morse. Lite skorpor, yougurt och glass har jag fått i mig.. 

Meningen var att jag skulle ut och gått med Wican igår morse men jag vaknade och kände mig alltför trött så jag avbokade det. Sov till åtta och åkte och lämnade mamma på hennes jobb. Åkte hem och skulle börja med min frukost. Blev helt plötsligt jätte illamående så sprang till toan i tron om att jag skulle spy, men icke då.
Gick över strax efteråt. Gjorde min frukost kokt ägg, smoothie och kaffe. Gick ner utan några problem. Åkte sedan och tränade först rygg, rumpa och lite axlar på gymmet följt av Cx. Sista låten på cx:n började jag må lite illa. Åkte och hämta mamma på jobbet. Direkt när jag kom gick jag och la mig. I hopp om att det skulle gå över med hjälp av lite vila. Men blev bara värre. Magen gjorde så ont så jag trodde jag skulle gå av på mitten. Efter några timmar fick jag äntligen spy. Så sen klockan ett igår så har jag legat med krämpor, ingen matlust eller någonting.. 

Är inte alls kul att bli magsjuk, är nog det värsta. Man blir helt utslagen och orkar ingenting.. Har legat och kollat massa gamla julkalendrar hela dagen. Börjar känna mig lite lite bättre. Men vågar inte hoppas på för mycket. Inte riktigt såhär jag hade tänkt att spendera mina lediga dagar precis..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: