sandraalgotsson

bara sandra,

motivation!

Kategori: Allmänt

Är stolt över mig själv idag! Ställde mig på vågen idag och har sammalagt gått ner 1,9 kg! känns jättekul verkligen och det ger mig extra energi att fortsätt på samma goda väg! Denna gången ska jag klara det så är det bara! Är en bra bit på väg nu! Känns skönt med lite positiva resultat. Kommer att lägga upp före och efter bilder så småning om. :) Så länge får ni nöja er med lite motivationsbilder! Hoppas det kommer motivera er också! 


Nu blir iallafall jag superladda inför träningen!
Cxworxs + gymmet gäller idag!

Kommentarer

  • Susanna säger:

    Tjenare Sandra!

    Här är motivationen på topp ser jag ;) Gött !!!

    Du ville ha lite kommentarer och frågor, så jag slänger till med de då ;)

    Du har ändrat kosten skrev du, hur ?!

    och vad är "syftet" med träningen, målet ?!

    Ha de /S :)

    2012-04-23 | 20:46:02
    Bloggadress: http://sotsusanna.blogg.se/
  • Elin säger:

    Bra jobbat sandra du måste vara jätte nöjd! Även fast jag inte förstår att du vill gå ner :/ men bara du är nöjd är det härligt att höra! :)

    2012-04-27 | 16:42:56
    Bloggadress: http://elunden.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Ja tack Elin :) alltid kul när det går bra!



    Jo det finns allt lite att ta på här vet du ;)

    2012-04-30 | 20:29:17

Kommentera inlägget här: