sandraalgotsson

bara sandra,

Njuter av livet

Kategori: Allmänt

Vilken fin dag jag har haft hittils! :)

Började dagen på jobbet, åkte och hämtade syrran och mamma hemma och åkte till gymmet för att träna bodypump. Var jobbigt idag! Träningsvärk efter söndagens träning och gårdagens cx! Jag och syrran flummade lite och vi tog oss igenom
Det tillslut!

Hem och åt en andra frukost tillsammans! Dusch och sedan vidare till Kinna för att träffa Therese!! Som jag saknat henne! Var urmysigt hade hur
Mycket som helst att prata om! Så
Härligt att vi kunde vara precis som
Vanligt med vandra även ifall vi inte setts på så länge! Det är äkta vänskap!

Nu jobbar jag. :) jobbar tills imorgon och sedan är jag långledig! Härligt att vara ledig hela påsken. Jobbade förra. Imorgon ska jag och mamma hälsa på
Mormor på sjukhuset, köpte en present till henne idag med. Ett påskägg! Behövs lite presenter när man är sjuk!

På torsdag blir det påskmys med familjen och på fredag åker jag till min älskling och firar påsken där! Härlig vecka kan jag säga!

Hoppas ni njuter av dagen vänner !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: