sandraalgotsson

bara sandra,

påskens sista dag!

Kategori: Allmänt

sitter just nu i daniels rum, nybadad! Känner mig grymt ren och fräsch nu, inpackning och bubbelbad! Kan det bli så mycket bättre? 

Sista dagen på påsken för i år. Har varit ute på en promenad tillsammans på en timme, kallt och regnigt men så himla skönt med lite luft! behövdes efter gårdagens soffhäng! Låg verkligen hela dagen i soffan igår. Så kan det bli efter en galen kväll i lördags! Var hos Sofia och Björn! Sandra och Mattias var där med, plus Björns storasyster! riktigt kul var det! blev kanske dock lite för mycket att dricka för en del, (daniel);) så kan det bli ibland, så vi skippade utgången och åkte hem vid tolv. Tur var det! HAde nog inte blivit så lång varit på krogen ändå men det var en grymt förfest med härlig människor! tack till er alla :)
Nu ska jag nog göra mig lite kaffe och sätta mig och mysa. riktigt ruggit väder ute som man får inte någon dirket lust till något. Daniel är och tränat just nu. Ikväll blir det lite framtidsplanering. Ska söka högskolor bland annat! Spännande!! Sen blir det nog en ganska lugn kväll.
Imorgon åker jag hem till min fina familj där hemma! saknar dom!:)

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Igår var det tillåtet att inta soffläge hela dagen efter lördagens bravader, haha!

    Säg till nästa gång du ska ut och traska i Uddevalla så åker vi till Bjursjön så kan vi gå tillsammans :)

    Tack för i lördags! Hälsa Daniel och ha det gott!

    Kram

    2012-04-09 | 18:30:16
    Bloggadress: http://sofiaajohaansson.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Självklart kan jag skicka lite bilder. Kan lägga in dem i datan ikväll och skicka över dem :)

    2012-04-11 | 14:37:32
    Bloggadress: http://sofiaajohaansson.blogg.se/
  • Sabdra säger:

    Tack så mycket! Alltid kul att få lite bilder :) får

    Börja ta lite själv ;)

    2012-04-16 | 18:37:54

Kommentera inlägget här: