sandraalgotsson

bara sandra,

Simply the best!

Kategori: Allmänt

Tänkte börja detta inlägget med att säga att jag har världens bästa kille!:) har haft några härliga dagar tillsammans. Film, god mat och massa träning! Han peppar mig till järnet när det gäller min träning och mina nya kostvanor. Är lite kämpigt nu i början, hungrig och grinig och sugen på typ det mesta.. Men det kommer ju bli bättre med tiden. Gäller bara att hålla ut! Än så länge går det ganska bra! Har inte fallit för någon frestelse än ! Heja heja!

Igår körde jag bodypump på morgonen med mamma. Var två veckor sen sist. Det kändes kan jag säga! Men skönt var det! Var dock inte nöjd där utan jag körde sedan bodybalance på kvällen medans Daniel körde järnet på gymmet! Starkast som vanlig ;)

Var himla skönt att köra bodybalance igår. Behövde det både för kropp och själ! En riktigt härlig urladdning helt enkelt! Träning är ljuvligt!

Nu är jag på jobbet och Daniel har åkt hem för denna gången. Snart kommer han inte behöva åka hem mer för då har vi vårt eget hem! Längtar!
Jag jobbar tills söndag förmiddag. Då
Blir det träning för hela slanten!

Hoppas er helg blir ljuvlig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: