sandraalgotsson

bara sandra,

Svar till Susanna!

Kategori: Allmänt

Hej Susanna! Kul att höra från dig! Hoppas allt är bra!

Som du säkert vet har träning och hälsa varit något som alltid intresserat mig! 

När det kommer till kosten äter jag betydligt mindre portioner, äter inte så jag blir helt mätt utan äter tillräckligt. Tanken är att jag ska minska min magsäck så att jag om ett tag inte behöver äta lika mycket för att känna mig mätt. Äter inga direkta kolhydrater. Utan mest protein och lite fett. Kött, kyckling, fisk och skaldjur. Kesella, bär, lätt yougurt, keso, ägg och frukt och grönt. Sen ibland långsamma kolhydrater. 
Till frukost blir det ofta kokt ägg och en smoothie med frukt och bär samt kesella och alger.  :)
Syftet med min träning är att jag ska gå ner lite i vikt. Men det är inte det största syftet utan det är att få en starkare medrvälmående kropp. Vill ha en mer vältränad kropp med synliga muskler fast fortfarande ha kvar mina kurvor och bröst. Helt enkelt få bort ondödigt fett och onödiga kilon! 

Det är tufft speciellt nu i början när man är sugen på typ allt! Men bara att kämpa på och tänka att det är värt det i slutändan. För vad är egentligen viktigast? En sund och fin kropp eller en påse smågodis?:)

Sen har jag väl lite dock väldigt små funderingar att tävla i fitness, biknifitness eller något liknande. Men det är som sagt väldigt långt borta. 

Hoppas du fått svar på din fråga :) Kram!

Kommentarer

  • Susanna säger:

    Låter kalas, lycka till :D

    2012-04-24 | 17:26:23
  • sandra säger:

    Mm, får se om jag lyckas! Men är jävligt bestämd denna gången så!:D

    2012-04-25 | 16:26:06

Kommentera inlägget här: