sandraalgotsson

bara sandra,

Underbara vänner

Kategori: Allmänt

Måste först och främst tacka min powerpuff pinglor för lördagen! Vilken kväll! Hade så roligt! Det är sånt här som gör livet värt att leva! :) en toppen kväll helt klart! Ni är grymma flickor !

Blev dock lite senare än vad jag hade tänkt, fyra staplade jag in i huset.. Sjukt trött! Dök ner i sängen jämte katten som
Inte ville lämna mig ifred! Men det var mysigt! Sov sex hela timmar! Klockan tio gick jag upp, åt frukost duschade av mig och fixade inför jobbet. Mådde bra men var super trött! Inte bara för att ja sovit lite den natten utanför jag sovit dåligt hela veckan! Men men som man bäddar får man ligga!
Jobbet gick ganska lätt ändå!

Idag har jag hunnit med en Powerwalk innan frukosten, bestod av en liten SMOOTHIE och en omlett! Super gott! Åkte sedan till Kinna för att möta upp Carolina, Maria och Sara! Hade jättetrevligt! Många härliga skratta och massa att prata om! Mina vänner är verkligen guld!
Så skönt att Maria har kommit hem, även om hon nog gärna stannat kvar i Asien en stund till! Men jag är glad!

Nu är jag på jobbet! Imorgon väntas möte med jobbet, åka till Borås
Med syrran och mamma för att kolla studentklänning och balklänning till syrran! Hoppas vi hittar något riktigt fint!
På kvällen blir det träning! Ännu senare
Kommer min älskling! Äntligen! Som jag saknat honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: