sandraalgotsson

bara sandra,

Utmaning!

Kategori: Allmänt

Onsdag redan, jag och Daniel ska snart sätta oss på varsin cykel och cykla till gymmet. Där väntas lite styrka inne på gymmet för min del med Daniel och ett härligt spinningpass! :) Härligt ska det!

Sprang en runda idag med! Dryga tre kilometer på 20 min. Helt okej för att vara mig. Det där med att springa är inte riktigt min grej än, men det ska bli!
Så ska försöka springa minst två gånger i veckan och på så sätt förbättra min teknik och kondition! Nu kör vi!

Igår tog jag och Daniel före kort på mig. Har ett mål att gå ner x antal kilo! Och har tänkt att ta kort efter cirka två veckor. Lättare att se resultat då! Så nu väntar jag mig väldigt stor skillnad på första korten från igår och sista korteen så kommer vara om några månader! Blir ännu mer taggad att klara detta nu!

ikväll blir det mys med en film :) Han är toppen min älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: