sandraalgotsson

bara sandra,

Vardags lycka!

Kategori: Allmänt

Börjar bli en riktigt dålig vana där med att inte uppdatera bloggen.. hmm får försöka ta tag i detta!

Fredagen är snart förbi, skrämmande hur fort dagarna går? Tycker inte ni också det? Helt plötsligt är det måndag igen och en ny vecka ligger framför våra fötter medans vi frågar oss vart förra veckan tog vägen. Men det är väl så det är antar jag. Så då gäller det att göra det bästa av varje dag och varje vecka. Inte sant?

Idag har jag varit ute på en promenad efter jobbet, eller snarare så gick jag hem efter jobbet. Väldigt skönt att få rensa huvudet. Hem för att äta lite frukost, åt faktiskt gröt idag. Något jag alltid åt innan, men som jag föråt mig på. men ska försöka få in det i min kost igen. Man håller sig riktigt mätt på det och det håller blodsockret i skick! Super!
Det gick faktiskt ner, åt min gröt med solros- och pumpfrön i. På gröten hade jag hallon och björnbär plus kanel och lite kokos! Var faktiskt ganska gott!

Jag och mamma tog oss sedan mot borås. Kollade lite i affärer på studentpresenter. Har en hel del studenter nu framför över så mycket som ska ordnas! själv fick jag håll stenhårt i min plånbok. Är faktiskt lite stolt över mig själv att jag klarar av att hålla i pengarna så som jag gjort denna månaden, ett bra test för kommande framtid! Lär ju inte dirket bada i pengar som fattig student! Om du nu blir så vill säga!  Har iallafall sökt in nu, skickade in min ansökan igår, så nu är det bara att vänta på besked... Dietist blev tillslut mitt första val!

Jag och mammsen hälsade också på världens bästa mormor som fortfarande inte riktigt hämtat sig efter operationen! Men hon är på rätt väg nu iallafalll. Är så lättad över att det går åt rätt håll. Aldrig roligt när någon när och kär inte är riktigt frisk! Tänker på dig mormor!

Nej nu får jag försöka runda av detta inlägget, blev ännu ett inlägg med massa innehåll. Blir väl så när man uppdaterar för sällan! får bli bättre på detta!
Imorgon väntas morgon träning! spinning, gym och kanske bodystep! Får se hur pigg jag är! På kvällen ska jag och mina "EP" tjejer åka till Lisa i Göteborg och hälsa på! Middag och massa tjejsnack, kanske utgång, vem vet! Åh ska bli så himla roligt! :)

Godnatt alla fina :)



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Låter härligt !:)

    2012-04-16 | 18:36:51

Kommentera inlägget här: