sandraalgotsson

bara sandra,

Alla <3 dag.

Kategori: Allmänt

Hade en härlig start på denna tisdag! Bodypump med mamma på morgonen är inte helt fel!
Åkte sedan och handlade lite gottigt för en andra frukost tillsammans. Har haft det skönt hemma en stund nu och nu är det snart dax att åka till jobbet. Sista passet innan Österrike och sista passet i Februari med för den delen så det ska nog gå fint. Blev inte så mycket jobb i Februari men så är det ibland. Blir mer i Mars så det jämnar ut sig i slutändan. 
Imorgon efter jobbet blir det ett morgon pass på gymmet till. Cx work, sen kanske även lite träning inne gymmet. Sen ska jag iväg och shoppa lite är tanken. Ett par nya termobyxor och ett nytt underställe är tanken. Men känner jag mig själv så kommer jag nog komma hem med lite annat smått och gott också. Brukar bli så! :)
Hoppas ni har en fin Alla hjärtans dag! :) Jag firar min på jobbet. Får fira med min älskling någon annan dag istället!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: