sandraalgotsson

bara sandra,

det där med att packa..

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen kommit igång med packningen. Är inte så värst bra på att packa.. Blir alltid för mycket, spelar ingen roll vart det är jag ska eller hur länge.. Suck!
nu är det skidsemester som står på schemat. Vilket innebär massa varma kläder som tar massa plats! Tjocka tröjor tar ju upp halva resväskan så blir inte så mycket plats över till lite finare kläder. Så blir till att packa ner favoriter och vara nöjd med det. Ska nog gå fint så länge jag slipper frysa i backen iallafall.
Vårt plan lyfter kvart i sju imorgonbittig. Sölden i Österrike ska vi till! Ska verkligen bli jättespännande! Har "bara" åkt skidor i Sverige förut och alla jag pratat med säger att det är en mycket stor skillnad! Hoppas bara det kommer gå bra i backarna! Var lite mer än två årsedan jag stod på ett par skidor. Men det ska nog gå fint. Några åk sen är jag med i leken!

Annars idag har jag inte hunnit göra så mycket. Tog sovmorgon idag, kände mig sliten och kände att jag behövde få sova ut! Jätteskönt. Man måste faktiskt lyssna på sin kropps signaler, behöver kroppen vila så ska den också få vila. Meningen var ju att jag skulle tränat bodypump men får bli ikväll istället tror jag! Känner mig pigg och fräsch i kroppen nu. Så det ska nog gå fint!

Här ska jag nog kunna spendera en vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: