sandraalgotsson

bara sandra,

En härlig dag med mamma!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag jag har haft än så länge!
Gick av mitt sista arbetspass på cirka två veckor nu på morgonen. Känns väldigt skönt! Åkte och tränade Cx med mamma, jobbigt men härligt! 
Snabbt hem och duscha och göra sig iordning. Åt lite mellanmål, kesella med färska blåbär och jordgubbar! Hur gott var inte det då. Smakade sommar! Längtar faktiskt efter en riktigt fin svensksommar nu! Ska bli underbart härligt med värme! 
Efter detta goda mellanmålet åkte jag och mamma till Allum, Partille för lite shoppning. Hittade en hel del fint. Lite hårvårdsprodukter och ansiktsvårdsprodukter. Ett nytt underställe, tanken var att jag skulle köpt ett par termobyxor men fanns bara svarta snarlika de jag har här hemma så kände att det var onödigt. Får köpa mig ett par nya till nästa säsongen istället. Köpte några fina linnen som funkar både till vardag och fest. Behövde fylla på garderoben lite nu. Lite fina smycken och lita annat smått och gott. Skulle kunna köpa en hel del mer men måste hålla i pengarna lite med. Ska ju trotsallt till Österrike på fredag! Skidor och liftkort kostar ju en hel del det också. 
Nu dricker jag lite ingefära te som jag köpte i Vietnam. mycket gott! 
Ikväll blir det spinning kanske nått mer sitter och känner efter hur mycket ork och energi jag har. Får väl se ikväll helt enkelt! 


Kul att det är så många som följer min blogg! Ska försöka uppdatera ofta och hoppas att ni tycker om det jag skriver om!  :) Ni får gärna slänga in en kommentar ibland! SÅ jag vet vilka ni är!:)

Kommentarer

  • daniel säger:

    vad är det för underställe du pratar om :P?

    2012-02-15 | 16:10:38
  • sandra säger:

    haha ja nu var väl du roligt älskling! ;) UNDERSTÄLL DÅ! :P

    2012-02-15 | 16:11:58
  • Anonym säger:

    Haha underställe.. ;) jag är en tjej på 20 (snart 21) jordsnurr. Heter Carolina men kalla mig carro eller bästiz. Tycker om att äta sallad och spendera alla mina pengar på boxar o hårgrejer. Har en kille som jag L-skar. Jag gillar din blogg flikkah. vill du bli min brevvän? Puzz o kjam L-skar deii. (p.s Sara läser oxå)

    2012-02-15 | 16:29:02
  • sandra säger:

    Hahahah caar du är ju för go;) åh ja vill gärna bli din brevvän ;D l-skar dej också! ;D Du med Sara! tycker allt vi snart får äta sallad och köpa hårgrejer och kolla boxar!

    2012-02-16 | 12:26:18

Kommentera inlägget här: