sandraalgotsson

bara sandra,

en härlig dag.

Kategori: Allmänt

Har haft en toppen måndag! Såhär borde alla måndagar vara!
Började dagen med en god frukost, hallon smoothie och äggmacka! Så gott är det. Har faktiskt saknat min frukost framför allt när jag var i Vietnam. Åkte sedan till Kinna för att klippa mig, var lite orolig för att det skulle vara jätteslitet håret men icke! Var inte alls slitet så min frisör behövde inte ta mycket alls! Så härligt eftersom jag sparar mitt hår just nu. Åkte hem en sväng och fixa lite här hemma. Styrde sedan bilen åter en gång mot Kinna för en långlunch med Carolina! Bästa Carolina! Hade jättemysigt och hade mycket att ta igen! Planerade lite smått inför våren, får se om det blir något av det men skulle vara fantastiskt kul om det blev så!
Hem igen en sväng för att byta om till träningskläder och åka vidare mot gymmet. Spinning och Cx work stod på schemat idag. Kände mig ganska sliten idag i kroppen, får hoppas det inte är något utan bara trötthet. Har inte alls lust eller tid att bli sjuk nu. Ikväll har jag bara umgåtts med pappa framför tv:n och haft det skönt. 
Nu väntar jag på att min älskling ska ringa. :)
En toppen måndag med andra ord. 
Hoppas ni njuter lika mycket som jag!

Kommentarer

  • maaren säger:

    jag vill ocksa vara med pa planer!!!

    2012-03-01 | 11:07:34

Kommentera inlägget här: