sandraalgotsson

bara sandra,

En middag för en miljon !:)

Kategori: Allmänt

Hej där hemma i kalla Sverige! Mamma har informerat mig om minusgraderna. Kan inte direkt säga att jag längtar efter dom! Här nere är det grymt varmt! Har haft några riktigt fina dagar här nere ! :)

Igår åt vi en mycket god middag! Fräscha vårrullar och bruchetta ( bröd med tomat och vitlöksröra) till förrätt! Jag åt sedan lax och ris till huvudrätt medans Daniel åt kött och räk spätt! Hur gott som helst. Drack vin till fetta. Sedan beställde vi in varsin stora glass efterrätter och varsin Frozen daquri! Jag tog jordgubbsmak och Daniel tog mango. (såklart) :) så himla gott var det och vi blev riktigt mätta! Vi åt på en lite finare restaurang men allt som allt kostade kalaset 1 000 000 dong! Ungefär 350 svenska kronor! Så kan säga att det är ganska billigt här nere. Och lite roligt att säga att man åt
En trerätters för en miljon ! Väldigt knepig valuta!

Idag har vi tränat, solat och badat. Ätit lunch och spelat lite kort! Nu är
Det dags att gå ut och äta igen! Daniel är sugen på sköldpadda... Tror jag hoppar det!

Soliga kramar från oss :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    låter som ni har haft härliga upplevelser ..jag tror som du att jag hade hoppat sköldpaddan gott att ni snart är hemma igen puss o kram mammsen:)

    2012-02-08 | 11:09:20

Kommentera inlägget här: