sandraalgotsson

bara sandra,

fabulous day!

Kategori: Allmänt

Sen kväll ännu en gång. Fattar inte! Jag som fått in vanan att gå och lägga mig tidigt. Konstigt. Får hoppas jag kommer in i den vanan snart igen. Mycket skönare att gå upp i tid och känna att jag har hela dagen framför mig.

Idag sov jag till halv tio, ingen bodypump på morgonen här inte. Cptrött när klockan ringde klockan sju. Så var bara att stänga av larmet och sova vidare. Skönt att ha den valmöjligheten faktiskt. Gick upp och åt frukost med mamma som blivit jätteförkyld. Hoppas verkligen hon blir frisk snrt och inte smittar ner resten av familjen! Bestämde mig för att idag skulle jag vara effektiv så började genast att rensa i rummet. Alla låder rensades och städades i. Skönt att bli av med gamla saker som ligger och skräpar och tar upp en massa plats för annat skräp ;)
Sedan var det dags att ta tag i mina gaderober. Har fyra gaderober i mitt rum som är fulla med kläder. Plus en massa i tvättstugan och ändå inget att ha på mig. Ni känner väl inte igen er tjejer?!
Iallafall började med en gaderob ut med allt i sängen. Hittade faktiskt lite kläder som jag glömt av, kändes som jag shoppade lite! Hängde allt snyggt på galge och vek fint tillbaka in i gaderoberna. Lite av mina kläder sa jag hej då till också. Finns ingen anledning att spara en massa som jag inte använt på flera år! Så byebye!!

Dammade av rummet med men fick ett härligt avbrott då jag såg att Lovisa hade sms:at om lunch! Aboslut sa jag och slängde mig in i duschen! Skönt!! Åkte sedan till Kinna och avnjöt en lunch med min fina barndomsvän !
pratade om ditten och datten och efter vi ätit klart gick jag med henne till Harrys där hon jobbade idag. Åh så mycket fina vårkläder de hade fått in då! Men jag var stark och höll hårt i plånboken, får åka dit någon annan dag då jag känner mig lite svager och bara "måste" ha den tröjan för att överleva! ;)

Gjorde lite ärenden i Kinna innna jag åkte hem igen och tog mig en kopp av teet jag köpte igår! Så mumsigt!
Klädde på mig träningskläder för att bege mig till mitt andra hem. I-form! Där väntade Maria på att få köra skiten ur mig på både ett spinningpass och ett bodybalancepass. Var säkert två månader sen jag tränade balance och det kändes speciellt i höfterna! Men tyckte ändå jag hängde med riktigt fint !
Snabbt in på MM och köpte mina hallon till min traditionella frukost, färska jordgubbar fick också åka med hem! GE mig svensk sommar nu! :)

Har sagt godnatt till min käraste nu och ska sova. Hoppas morgondagen blir precis lika fabelous som dagen har varit!

Puss & godnatt!

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Längtar tills jag kan få vara en liten liten del i din vardag...i alla fall ha möjlighet till! Åå saknar dig Seees!!

    2012-02-29 | 06:31:56

Kommentera inlägget här: