sandraalgotsson

bara sandra,

Love life!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig helg jag haft!
Fredagen kom jag hem från Österrike. Underbar resa. Tränade och hade en mysig hemmakväll med familjen. 
Lördagen började med en god frukost och ett gött uppvaknade med mamma på Marias spinning! Hem och duscha snabbt för att sedan hämta upp Carolina och åka till Gekås! Fick köpt en massa bra att ha grejer. Deo, ansiktskräm, nya borstar, en locktång och en skit snygg resa väska. Vet att det är lite dumt att köpa en resväska efter man har rest men jag hoppas på att snart kunna använda den! 
Hemma igen vid fem bara för att snygga till sig tillsammans med syrran skulle nämligen på 21 års kalas till Linnea! Mysig och rolig kväll, men bestämde mig ganska snabbt för att inte hänga med tjejerna ut. Var icke på partyhumör igår! 
Det bästa med att jag inte gick ut igår är att jag mådde toppen när jag vaknade idag. Sov till halv tio. Var längesen jag sov så länge men ack så skönt! Såg ganska snart att söndagen bjöd på solsken! Så på med joggingskorna för en uppfriskande morgonpromenad! Svängde in på Ica och köpte lite bär till frukosten. Hemma efter dryga halvtimme, år frukost och sedan bestämde jag mig för att vara huslig idag! Så jag lagade maten till familjen idag. Kycklingpaj blev det. Riktigt gott! Borde nog bli kock kanske... haha!:)
Lite lugnt efter maten, sedan stressade jag och mammas oss iväg på ett svettigt bodypump pass! Skönt att vara tillbaka i gamla vanor igen. Tog en sväng till affären efter träning köpte en massa god frukt och kesella där. Väl hemma gjorde jag en fruktsallad! Riktig lyxdag idag! Mer sån åt folket tycker jag! Kvällen spenderades i soffan. 

För att dagen skulle bli helt perfekt skulle Daniel legat här jämte mig och katten nu med. Men man kan väl inte få allt.. Love you baby! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: