sandraalgotsson

bara sandra,

home at last.

Kategori: Allmänt

Åh nu är jag hemma! Har haft en riktig härlig resa i Österrike! :) Massa skidåkning och massa mys! Precis som en skidresa ska vara. Inga brytna ben men en härlig trött kropp! Får tacka familjen Bäckström för en fantastisk fin vecka! Även om jag vara lite seg ibland! :)

Skidåkning är fantastiskt men märkte att jag hade nog behövt gått lite mer i skidskola när jag var liten, är så himla mycket teknik i det hela! Så om jag åker i Sverige någon gång kanske det blir någon dag i skidskola för min del. Ska också kosta på mig att köpa en hjälm till nästa skidresa när nu det blir!  Pjäxor är också en sak som jag borde införskaffa mig ett par egna. Har ju väldigt stora vader, tack mamma! Så får himla ont i fötter och vader. Men det är det värt! Så får se lite om det blir ett par pjäxor också någon dag! Nog om denna resa för nu, bilder och lite mer kommer senare!

Kom hem vid tre tiden, till lilla Skene! Skönt att vara hemma faktiskt, som det alltid är när man vart iväg. Snabbt i med lite mat och lite vila, sedan bestämmde jag mig och syrran också för den del att åka och träna. Blev cx och spinning för min del. VÄLBEHÖVLIGT efter tre veckors semester! Man unnar sig ju gärna lite extra då! Så från och med imorgon blir det strikt igen! Ska bli skönt att komma in i vanlig vanor igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: