sandraalgotsson

bara sandra,

fina dagar i skogen!

Kategori:

Härlig dag jag har haft idag! Fem timmar i blåbärsskogen med mor och far! Fika och mys tillsammans med dem. Och 10 liter blåbär rikare! Ska bli gott att fylla frysen i lägenheten med skogens läckerheter! Himla gott!Ska snart avnjuta lite blåbärspaj som mamma bakat. För ett par årsen plockade mamma så mycket blåbär så vi andra blev trötta på blåbärspaj?! då har man ätit en hel del av det! Men idag ska det bli mumsfilibbaba! 
 
Har också varit en sväng på gymmet. Bodypumpass! Så jäkla gött var det idag. Kände mig stark! Trots att mina ben var lite möra efter timmarna i skogen! Meningen var att gå på ett spinningpass efteråt, men det blev tyvärr inställt! Men jag tog med mig ett par skivor upp till spinningsalen och körde en timmas spinning själv! Jäklar vad kämpigt det var men så härligt nu efteråt helt slut i hela kroppen! Precis en sån genomkörare jag behövde! Formen ska toppas nu. Nu är semestern slut! Har haft en vecka nu som jag fått unna mig lite extra på. Firat lite semester helt enkelt! Men nu får det vara bra! :) känns ändå väldigt skönt att återgå till mina fina vanor!

Imorgon ska jag och Daniel till lägenheten igen! Fixas och donas ska det göras. Målas färdigt och få in ännu mer möbler! Roligt snart är det dags att flytta in för vår del! Spännande!
 
 
Min dag i bilder!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: