sandraalgotsson

bara sandra,

formcheck!

Kategori:








Okej mina fina vänner där ute. här kommer en formcheck! den första bilden är tagen för cirkus 3 månader sen och de två andra är tagna i tisdags! Det är ungefär 5 kg minskning i vikt imellan bilderna och jag tycker ändå mig kunna se en viss skillnad på kroppen också! Är nöjd med resultatet men är långt ifrån mitt mål än! 
Men det kommer tidsnog! Jag ger inte upp nu! 
Hoppas ni tycker det är kul att följa med på min lilla resa! Det kommer komma ännu mer bilder om en månad kanske! då ska det verkligen vara skillnad! 
 
 

Kommentarer

  • Sofia brännhult säger:

    Du är verkligen skitsnygg Sandra!! Asbra läsning och jättemotiverande!! Keep it up och lycka tilL!!:) Kram

    Svar: Åh tack Sofia! vad glad jag blir :D Åh vad kul att jag motiverar! är ett av mina mål med bloggen! ;D Ska försöka fortsätta med det! Kram :D
    sandra

    2012-07-12 | 15:29:17
  • Anna Lovebro säger:

    Waow vilken skillnad, snyggt! Modigt att lägga ut bilder såhär! Hade jag aldrig vågat, eller jo om jag haft din kropp så hade jag nog kunnat göra det :-)
    Vad är målet?

    Svar: Åh tack!!:D Är så kul att det syns! blir ännu mer taggad av det ni skriver också! :D Du har ju en grym kropp du med !:DMålet är att gå ner några kilo till och få en ännu mer vältrimmad kropp, lite mer muskler och mindre fett! Sen får vi se vad jag gör i framtiden om jag säger så ;D
    sandra

    2012-07-12 | 15:34:20
  • avundsjuk syster.. säger:

    jävlar vad snygg du är, grymt jobbat!!! Hjälp mig?

    Svar: haha du är för go! klart jag ska hjälpa dig systra mi!
    sandra

    2012-07-12 | 16:18:03
  • Natalie säger:

    Grymt bra jobbat Sandra! Visst är det härligt när man märker skillnad? :)

    2012-07-14 | 10:18:18
    Bloggadress: http://nataliemikaela.blogg.se
  • Mikaela säger:

    Gogogo girl!! Fast du vet att du alltid är fin!! Oavsett hur du ser ut!!

    Svar: åh tack vännen! Du är vacker som en dag !
    sandra

    2012-07-17 | 18:53:35
    Bloggadress: http://fruerikssons.se/

Kommentera inlägget här: