sandraalgotsson

bara sandra,

handyman!

Kategori:

Hej alla fina!
 
Bloggen har blivit lite lidande igen! Tycker nästan synd om den! Men nu kände jag att det var dags att slänga in ett litet inlägg!
Är just nu hemma i Skene! Har tillbringat de senaste två dygnen i lägenheten i Göteborg! Och oj vad vi har kommit långt! Shit nu är den snart inflyttningsklar! och jag har verkligen världens bästa pojkvän som är händigare än vad jag trott! Herregud! Ena stunden målar han och nästa sätter han ihop möbler eller hänger upp lampor! Bäst är han! Lägenheten blir bara finare och finare för varje grej som kommer på plats! Soffbord, tvbord, fåtölj är på plats! Nästa vecka kommer soffan! Badrum och kök är så gott som klara! bara matsalsmöbler som ska in i köket! Det lilla rummet som kommer bli plugg/gästrum är snart färdigmålat! I veckan ska jag köpa gardiner och dukar! Shit nu är det verkligen på riktigt! Så kul ska det bli att flytta in! :)
 
Men nu är jag hemma i Skene som sagt och ska vara det de närmaste dagarna! så hör av er om ni vill ses vänner!
Har precis duschat av mig och ska göra iordning mig lite! Känner mig dock väldigt trött och sliten i kroppen efter att has sovit på golvet i två nätter! Kommer sova som en prinsessa i natt i min säng!
 
Ska iallafall snart till gymmet och träna! Gud vad ljuvligt det kommer bli! Nu är det stenhårt som gäller! Inga undanflykter! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: