sandraalgotsson

bara sandra,

Hittat tillbaka till mina fantastiska vanor!

Kategori:

nu har jag äntligen kommit tillbaka till mina härligt vanor! Kosten sitter och träningen är åter prioriterad vilket känns superbra! Sprang ju som sagt igår och det gick riktigt riktigt bra! Nu idag har jag kört bodypump med min vanlig vikt! Vilket verkligen kändes i kroppen, men jag vägrar ta av vikt! Bara att kämpa lite extra nu. Maten har bestått av bananpannkaka med frukt och kesella. Bär med kesella och skyr än så länge! Nu blir det snart sill och färskpotatis! Ska hinna med en liten promenad innan jobbet klockan tre med! 
Sitter just nu och kollar på proteinpulver! tror jag ska ta hjälp av Daniel, detta är mer hans område! :) Imorgon är jag ledig. Då blir det en massa träning! Kanske träffa en fin vän och njuta! Kan hoppas att solen vill visa sig lite mer också! har ju inte ens badat i år än! Dåligt med sommarvärme tycker jag.. 
 
Hur går det för er där ute som kämpar med sommarformen?!:D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: