sandraalgotsson

bara sandra,

Lägenhet update!

Kategori:

Har haft några riktigt intensiva dagar! De där med att flytta är inte bra roligt och det är jobbigt!
 
Har iallafall börjat städa i lägenheten, fönsternaloch badrummet. I helgen ska vi måla om. Vita väggar! behövs eftersom de var lite slitna! Deras möbler ska flyttas, skåpen ska städas. Ska börja lasta in mina glas och tallrikar som jag hade med mig idag. Det ska bli riktigt roligt! Äntligen få användning av allt jag samlat på mig under åren. Men det tar tid, jag är lite otålig. ska försöka bli bättre. :) I helgen ska iallafall vi börja måla. Känns bra. Får hoppas vi får undan deras möbler snabbt med så att vi kan börja lasta in våra möbler.
 
Nästa vecka blir det nog en tripp till Ikea och Ullared. Mio ska vi också till! En hel del som behövs köpas! Åh längtar tills vi är klara! Kommer bli så toppen fint! jag och min sambo! Nu känner jag mig verkligen vuxen.
 
nej blev ett litet inlägg iallafall. Lite update på hur det går för oss!
 
Formbilderna jag skrivt om, förlåt förlåt! Men de kommer snart. Träningen har tyvärr fått lida lite i helgen plus att jag var sjuk större delen av förra veckan! Men idag var jag iallafall ute och sprang i 25 minuter. Blev nog några kilometer iallafall och det gick riktigt bra! Imorgon ska jag köra bodypump och springa! Kosten ska skärpas till igen! Så om nån vecka kommer det nog formbilder! Ni får ha tålamod med mig nu! Är så mycket annat! Bloggen kommer nog bli ännu mer lidande än vad den redan är !

Upptagen kvinna är jag just nu!
 
Godnatt alla fina!:)
Sambos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: