sandraalgotsson

bara sandra,

några lediga timmar.

Kategori:

Åh gud vad jag mår bra just nu! Kroppen är helt slut efter dagens träning. Känns så där helt ljuvligt i kroppen som det ofta göra efter jag har tränat. Blev ben och axlar mest idag. Lite mage också! Träffade en massa härliga människor på gymmet så blev mycket prat också! Men det är viktigt det med! Hoppas på lite träningsvärk imorgon iallafall! Har iallafall träningvärk i ryggen efter allt flyttstädadnde och målning! Tog mig också en härlig löptur nu i kvällsolen. Inte fel kan jag säga!
Ska snart iväg till jobbet igen. :) Sen är jag kvar där till tisdag morgon. Då blir det bodypump, frukost med mina tjejer och Ikea med min älskling. Känns som det kommer bli en fin dag!
 
Lämna gärna en liten kommentar om ni vill! ::) Alltid kul med lite feedback !
 
puss!
 
 

Kommentarer

  • sofia säger:

    Åh så spännande med flytten! Nu hoppas jag på en inbjudan till storstaden så vi får se hur ni har det och så att vi kan gå ut och slå klackarna i taket tillsammans ! :) och denna gången ska alla med till krogen, haha ;)
    Kram!

    2012-07-09 | 08:17:46
    Bloggadress: http://SofiaaJohaansson.blogg.se
  • eve säger:

    du är så duktig :)

    2012-07-09 | 17:46:32
  • Anna Lovebro säger:

    Ja men jag läser ju här men kommenterar ju aldrig! Skärpning! Ses imorgon 8:30 :-)

    2012-07-09 | 21:03:51
    Bloggadress: http://annakarlin.blogspot.com
  • sandra säger:

    åh vad roligt att ni kommenterar ! gör mig superglad! kramar!:)

    2012-07-12 | 15:25:42

Kommentera inlägget här: