sandraalgotsson

bara sandra,

ni peppar mig!

Kategori:

Oj vad roligt med sån fin respons från er! :D var lite nervös att lägga ut bilderna om jag ska vara ärlig! Men känns så mycket bättre nu när ni stöttar mig i det här! Så ett stort tack till er ! :D
 
Nu är det fredag igen, veckorna går fortare och fortare tycker jag! har iallafall jobbat tills idag, har hunnit med en sväng på gymmet! Dock inte iform utan corpus! ja iform hade ju inte öppet.. Så fick prova ett annat gym vilket är kul! Lite nya maskiner jag inte testat på innan! en liten utmaning! Fokuserade iallafall min träning på rygg,bröst och mage! plus lite ben och axlar! Så nu känner jag mig trött och nöjd i kroppen!
Har ätit lite mellanmål och håller på att göra iordning mig! Ska strax åka till Kinna och möta upp Carolina för en lunch! Mysigt! Börjar jobba klockan fyra igen och jobbar sedan till söndag klockan 12 sen väntar två härliga semesterveckor! Wooohoo! Så gott:D

Kommer tillbringa mycket av min semester i min lägenhet! Målet är att bli klara någon gång i nästa vecka! Så nu gäller det att ligga i! har ju varit på både Ikea och Gekås och köpt en massa fina grejer! Åh ska bli så roligt att fixa och trixa i lägenheten! Kommer bli så fint!
 
Nej nu får jag skynda mig! Carro väntar :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: