sandraalgotsson

bara sandra,

powerwalk!

Kategori:

Startade min första semsterdag med en härlig powerwalk med Freja innan frukost! :) Var jätteskönt ute, saknar dock sommarvärmen! När ska den komma?! Hoppas verkligen jag får åtminstonde någon fin dag nu på semestern!

Är mätt i magen nu iallafall och är nyduschad! Håller på att packa bilen full med diverse saker som ska till lägenheten! Jag och Daniel ska sova där i natt! Spännande! Första natten där för min del! Känns lite pirrigt! Ska dock greja en hel del innan det är dags att sova. Det lilla rummet ska målas, möbler ska sättas ihop, tavlor och lampor ska upp. Kaffekoppar ska diska och ställas iordning. Det ska dammsugas och våtstädas! Byta duschdraperi m.m! Herregud vi har att göra idag! Men roligt är det :)
 
Nej nu får jag fixa iordning mig lite. Ska försöka komma iväg i någorlunda tid iallafall! Vad har ni för er idag?!:)
 

Frejsan!

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Åh så roligt!! Vill se bilder på er lägenhet!!! Kram

    Svar: det kommer det kommer:D så fort vi fått lite mer ordning! :D Kul att höra från dig :D kram!
    sandra

    2012-07-17 | 18:52:16
    Bloggadress: http://fruerikssons.se/

Kommentera inlägget här: