sandraalgotsson

bara sandra,

semestern är slut ...

Kategori:

Godmorgon! precis hemkommen från en tidig morgonpromenad med mamma! Upp innan halv sju idag. Ja semestern tar slut idag så nu finns det inga undanflykter längre! får hitta tid till träningen där den finns. Börjar halv nio idag. Så om dryga tre kvarten, slutar inte förens imorgon så fanns inga andra alternativ än att kliva upp och ge sig ut i 40 minuter! Väldigt härligt vädert ute också, lite regn och friskt i luften! jag gillart!

Som sagt är semestern slut och det är dags att skärpa till sig igen! Träningen har funkat fint denna semestern, hade dock velat springa mer men tiden fanns inte till. Det som jag däremot har släppt på lite är min kosthållning. Har blivit mer bröd, vin, snacks, dessert och självklart smågodis. min stora fiende! Men ibland måste man få unna sig lite extra av livets goda! Men nu är semestern slut så nu är det dags att ta tillbaka mina gamla kostvanor igen! Inga mer undanflykter! :D
 
Får hålla mig till att ta något gott en dag i veckan. nått glas vin eller en bit choklad! :) Lite gott för själen måste man få också!
 
Nej nu får jag skynda mig snart dags för första jobbdagen efter semestern, så taggad....
 
berätta för mig hur det går för er där ute som kämpar?!:D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: