sandraalgotsson

bara sandra,

tisdagen är igång!

Kategori:

Godmorgon i regnet! ja det är väl detta sommarvädret vi har att vänta oss denna sommaren också tyvärr..
 
Men men jag är ledig vilket känns helt ljuvligt efter allt jobb de senaste dagarna! Men ingen rast och ingen ro här inte! har sparkat igång denna tisdagen med ett bodypump pass med mamma och syster! Himla härligt! Älskar det passet! Nu har jag gjort iordning mig och ska snart sätta mig i bilen och åka till göteborg! ska hämta upp Daniel på centralen, hoppasn jag hittar dit bara! Håll tummarna för mig! Sen åker vi vidare mot Ikea där vi kommer spendera dagen! Köpa en massa möbler förhoppningsvis och lite annat smått och gott som behövs till vår fina lägenhet!
 
Syrran har idag tagit formbilder på mig! Så titta in ikväll eller imorgon så ska det finnas före och efter bilder! Har kommit en bra bit påvägen men icke klar än! :)
 
Puss på er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: