sandraalgotsson

bara sandra,

vår fina lägenhet!

Kategori:

Nu är det spännande! Sitter just nu och bloggar från min och Daniels lägenhet! Första blogginlägget härifrån. Känns vuxet på något sätt.
 
Vi har iallafall varit här sen i måndags. Och nu börjar det verkligen likna något. Alla rum är färdig målade, blev så snyggt och fräscht! Vit såklart! Finrummet är så gott som klart. Lite tavler, gardiner och småplock som är kvar. Vitrinskåpen är på plats och fyllda med massa fina glas. Ska ta hit mina finserviser nästa gång så ska de få äran att vara där i! Gästsängen är på plats och skrivbordet med datan på också. De flesta av mina och Daniels kläder hänger styrkna och fina i gaderboerna. Vinterskor och jackorna är här! Frysen är fylld med mina blåbär och hallon! Ja nu kan vi mer eller mindre flytta in. Dock är vårt sovrum inte klart. Ska städas och hängas upp gardiner och möblerna ska komma! Tar vi nog nästa gång! Men gud så fint detär och det kommer bli. Om man bortser från alla flyttlådor och sånt. Men det hör ju till när man håller på att flytta in!
Har också provat på gymmet här, fyskien heter det. Ett enormt gym! Var dock bara inne i själva gymmet igår men det var ju bra! Nu gäller det att passen och instruktörerna håller måttet! :)
 
Nu ska vi snart äta lite lunch och småpyssla med det vi kan göra innan det är dags att åka hem till Skene igen!
Men jag känner redan nu att här kommer vi stormtrivas! :)
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Åhh vad kul att ni har kommit såpass iordning på så kort tid ! Nu håller jag tummarna för att ni kommer in på skolan och att ni kommer trivas! =) kramkram

    2012-07-25 | 12:14:36
    Bloggadress: http://www.sofiaajohaansson.blogg.se
  • Sara säger:

    Jag är så glad för din skull stumpan.
    Jag kommer hem på söndag och efter det kan jag ses när som helst. Hör av dig om en dag som passar så äter vi ostar och dricker en massa vin :)

    2012-07-25 | 18:40:51
    Bloggadress: http://sarabass.spotlife.se
  • Sara säger:

    Jag är så glad för din skull stumpan.
    Jag kommer hem på söndag och efter det kan jag ses när som helst. Hör av dig om en dag som passar så äter vi ostar och dricker en massa vin :)

    Svar: Åh tack min fina vän :D japp på fredag är det som gäller då ses vi fina du :Dkramar!
    sandra

    2012-07-25 | 18:40:51
    Bloggadress: http://sarabass.spotlife.se
  • Paulin säger:

    Åh va roligt! Du får gärna komma på mina pass någon gång, jag kör MRL (step) på sportlife :)

    Svar: Åh det ska jag absolut göra :D gud vad kul :D
    sandra

    2012-07-25 | 20:33:53

Kommentera inlägget här: