sandraalgotsson

bara sandra,

våran fina lägenhet!

Kategori:

Oj här ekade det tomt! Men precis som jag skrev i ett tidigare inlägg kommer bloggen bli lite lidande nu.. Jättetråkigt men hinner inte riktigt med den! Men nu tänkte jag iallafall ägna några få minuter på den!
 
Var i lägenheten både i fredags och i lördags och det börjar hända grejer! Hela köket är klart. Städat och skurat! alla mina glas och tallrikar är på plats för tillfället! Är supernöjd med köket! är så fint! Sen så målade pappan, Glenn och Daniel i vårt sovrum igår. Det är också färdigt. Storarummet målar Daniel klart idag! Åh nu börjar det hända grejer! Vi har det lilla rummet kvar att måla. Kan dock inte göra det förens deras möbler är borta. Ska också städa alla golv och i badrummet. Sen är det mer eller mindre klart att flytta in! Herregud vad konstigt det känns! I veckan väntar Ikea och Ullared iallafall!
 
Idag kan jag inte göra något i lägenheten.. Jag jobbar nämligen. börjar nu klockan tolv och går inte av förens tisdag morgon! Snacka om långt pass! Men det ska gå bra! Jobbar en vecka till sen har jag två veckor semester! Som troligtvis kommer tillbringas i lägenheten en hel del! :)
 
Nej nu får jag åka! :) Hoppas allt är bra med er! Bilder på lägenheten kommer tids nog!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: