sandraalgotsson

bara sandra,

A good way to start the week!

Kategori: Allmänt

har start denna veckan och måndag på bästa sätt! Genom att springa mig igenom första delen av den! Åkte efter jobbet direkt upp till KSK och sprang 5 km! Så härligt! Pefekt väder att springa i nu också. Så härlig luft! Och det finns inget bättre än att springa i skogen! Personbäsa på blankt 30 minuter! Heja mig nu ska jag under 30 nästa gång så är det bara! Kul när det går framåt!

Har nu ätit frukost och duschat av mig. Ska strax åka till gymmet och köra lite styrka först inne på gymmet, tror det blir lite ben idag faktiskt. Lite utfall, benböj, framsida och baksida lår iallafall! Sen blir det Cx! Nytt pass idag med så ännu bättre! Hoppas det är bra nu!

Som jag lovade förra veckan kommer det att komma upp formbilder snart! Ska ta de nu i dagarna! tycker själv att det ska bli spännande att få det på papper! :)

efter träning ska jag luncha med bästa Carolina! Så längesen nu! You go girl! Klockan fyra ska jag tillbaka till jobbet! Hej hå! Denna lönen kommer bli bra!




Här är iallafall några bilder från ett benpass! Bilderna är minst två veckor gamla men alltid nått:)


Kommentarer

  • sofia säger:

    Vi får se det så här: Tänk så roligt vi kan ha för alla våra pengar som vi tjänar på bohus-kusten i sommar! ;)



    Fortsätt kämpa på tjejen, du är otroligt duktig! :)

    2012-06-11 | 19:03:46
    Bloggadress: http://sofiaajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: