sandraalgotsson

bara sandra,

allt kan inte passa alla!

Kategori:

Så var träningen för idag avslutat! Gud vad härligt! Vilket grymt bodypump pass jag genomförde! Kände mig grymt stark idag och la på, på nästan alla muskelgrupper! himla kul när man utveckals i sin träning! Har nog min gymträning att tacka för detta! Skönt var det iallafall och så roligt!

Bestämde mig för att prova på bodycombaten som var efter passet. Har ju tränat det innan och tyckte då det var kul.. men idag, ja jag vet inte! Kändes väldigt konstigt och tyckte att det kändes lite löjligt att stå och mota slag mot sig själv! Är nog en grym träning men kände att det inte var något för mig! alla var grymt duktiga men tyckte nästan allt vissa tog det lite väl långt! haha men men jag körde lite mer än halva sen gick jag. Kändes inge bra och då blir det ingen bra träning heller.! allt kan inte passa alla så är det! Men kul att ändå prova på något nytt. Men fortsätter nog med min vanliga träning! :)

Nu har jag duschat av mig och är mätt i magen! Syrran är äntligen hemma! skönt att ha henne på hemmaplan! för att välkomna syrran hem blev det grillad kyckling, scuasch! en stor sallad, tzasiki och färsk potiatis! Så himla mumsigt! och var grymt hungrig efter all träning! Nu blir det snart jordgubbar och grädde och mys i soffan tillsammans med hela familjen! :)


Kommentarer

  • jen säger:

    klokt!

    2012-06-18 | 15:51:32
    Bloggadress: http://thejenna.blogg.se
  • eveee säger:

    himla mysig kväll med hela familjen samlad igen! saknar dock rhodos också... hihi! :D puss

    2012-06-21 | 15:47:48

Kommentera inlägget här: