sandraalgotsson

bara sandra,

äntligen ledig!

Kategori:

Åh vilken härlig känsla jag gick hem med idag från jobbet! Ledig en hel vecka nu! så jäkla skönt och så välförjänt! Helgen var jobbig att jobba, kände mig inte riktigt iform och för lite sömn i veckan! Men nu är det över! så skönt!

Har nu varit ute och gått med min kära vän Lovisa! Jättekul att träffa henne igen och så skönt att få rensa huvudet med! Över en timme blev det, himla skönt! Har nu ätit en bananpannkaka med jordgubbar och hallon! kesella och lite kanel också! Så himla gott, skulle kunna leva på det nästan!

Nu sitter jag och slö kollar lite tv. Snart är det dags att åka till gymmet och köra ett bodypump pass! Sen kommer jag vara som en ny människa igen! Kanske blir dubbelpass! Får se hur jag känner mig! Just nu känner jag mig lite trött., men det kan självklart ändras!

Ikväll kommer syrran hem från sin studentresa! En vecka har hon vart borta nu, saknar henne lite! :) Ska bli skönt att ha henne hemma igen! Vi ska äta grillat, kyckling och grönsaker, sedan jordgubbar och grädde! Så gott! Längtar till ikväll! haha!

Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: