sandraalgotsson

bara sandra,

fortfarande förkyld....

Kategori:

Måste först och främst säga att det är så kul att så många läser och kommenterar! Blir så glad och det gör det ännu lite roligare att fortsätta blogga! Så fortsätt med det så ska jag fortsätta med mitt! har ni frågor så ställ dom gärna!:D
 
har nu jobbat två pass, gick ganska bra. Var dock så himla förkyld! så energin var i botten kan jag säga! Är fortfarande förkyld! Snuvig och lite ont i halsen! Så blir till att vila idag också.. Börjar bli så himla rastlös.. Vill ut och gå, springa, gå på bodypump, spinning, cx och köra stenhårt inne på gymmet! Men jag vågar inte! vill inte att det ska bli ännu värre! Min kropp behöver vila så det är det jag ger den just nu! Hoppas jag blir bättre imorgon så jag kanske kan börja lite lätt! Får lite smått panik över det och är rädd att jag ska tappa allt! har kämpat så hårt så det är så typiskt att man ska bli sjuk också....
så idag blir det ännu en dag i vilans tecken. Det är ju det jag behöver just nu. Men det är mentalt jobbigt att inte få röra på sig!
 
Får glädja mig med att jag ska skriva kontrakt på lägenheten på lördag! Så himla spännande! Sen blir en massa planering och shopping! En hel del som behövs köpas nu till lägenheten! Åh så kul! Är så lycklig över detta! Tänk att jag och Daniel ska få starta vårt liv tillsammans i Göteborg!
 
 

Kommentarer

  • Paulin säger:

    Åh va roligt :) vilken del av Göteborg ska ni flytta till?

    2012-06-28 | 12:37:29
  • sandra säger:

    ja jag är superglad!

    I Guldheden! :D Bor du i Gbg med?

    2012-06-28 | 23:08:00
    Bloggadress: http://sandraalgotsson.blogg.se
  • Anonym säger:

    Va kul :) ja vid munkebäckstorget, typ Örgryte :)

    2012-06-29 | 13:41:28

Kommentera inlägget här: